ornament narożny - naklejka 343


Naklejka w postaci ornamentu narożnego o motywie roślinnym.

Sugeruję, aby narożny ornament umiejscowić przy styku ścian. Doskonała dekoracja mieszkania. W przypadku naklejki 343, finezyjny kształt i drobne elementy wspaniale odciążają wrażenie jednostajności. A jak sprawdzi się naklejka w pomieszczeniach? Sprawdźmy.

Naklejka w kolorze żółtym na zielonej ścianie.


Wzór został zaadoptowany do wnętrza poprzez nadanie mu ciemno - żółtego koloru. Część wzoru ukrywa się za sofą.


Naklejka grafitowa w pokoju z popielatą ścianą.


Prawdopodobnie najmniej zachęcająca wizualizacja. Naklejka nie współgra z nowoczesnym wnętrzem. Pomimo, że dobrałam kolor grafitowy (mój ulubiony) nie mogę się pozbyć wrażenia, że tak niezwykle delikatny wzór roślinny, nie pasuje do otoczenia.

Naklejka w pokoju z oknem półkolistym.


Naklejkę wykonałam w kolorze brązowym. Folie produkowane przez firmę oracle wykonywane są w kolorach: ciemno oraz jasno brązowym. Proponuję użycie koloru ciemnobrązowego, który będzie korespondował z kolorem ramy okna lub jasno, który nawiąże do koloru podłogi. Naklejkę umieściłam w odbiciu lustrzanym.

1 komentarze:

Anonimowy | 4 lipca 2010 10:22

Witam
Jestem zauroczona wzorem tej naklejki naściennej. Jest poprostu cudowna. Czy jest miejesce gdzie można zakupić tą lub inne Pani naklejki?

pozdrawiam
Karina:)
afra.666@wp.pl

Prześlij komentarz

Strona pod opieką

statystyka