chińskie drzewo - naklejka 308

Naklejka w chińskim stylu. Powłóczyste linie, girlandy kształtów, niesprecyzowany oddech wschodu, to cechy tego wzoru. Naklejka doskonale komponuje się z wystrojem czarno białego pokoju. Jeżeli lubisz symetrię oraz filozoficzny wymiar spokoju - ten wzór jet dla Ciebie stworzony.

W czerni i bieli.


Naklejkę wykonałam w kolorze białym. Dokładniej rzecz ujmując wykonałam dwie naklejki, którą moim zdaniem doskonale pasują do tego wnętrza. Zauważ, że nie wykorzystałam odbicia lustrzanego. Ten wzór nie wymagał zabiegów wymuszania symetrii.

Obok kremowej kanapy z zielonymi poduchami.


Naklejkę odwróciłam o 90 stopni. Wspaniale zagospodarowała ścianę w tym salonie. Wprawdzie kolory spełniły swój bieg na poduszkach, ale ich główny nurt narodził się we wzorze naklejki.

W stylu retro.


Ponownie odwrócona naklejka. Wybrałem kolor biały o którym już tak wiele napisałam. Podam jednak jeszcze jeden argument. Biel jest niewinnym odzwierciedleniem duszy. Stan, który niewinność, a zatem dziecięcość, wynosi nieświadomi nad oziębłe doświadczenie.

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Strona pod opieką

statystyka